Sidor

tisdag 19 augusti 2014

Tungt

Kan ju bara dela det jag hört på stan så att säga även om jag nu nyss fick veta mer.

Igår kom det andra dödsbudet ytterligare en ung människa som varit min konfirmand och som varit ung ledare är nu död.

Vet också att relationen till kyrkan för delar av dennes familj inte är god.

Så det ända jag kan göra är att be för att det finns ett skyddsnät kring familjen ifråga. Vilket jag tyvärr befarar/vet att det troligen inte finns.

Känner mig helt okonsentrerad men skall ge mig i kast med lite vigslar som är på gång!

4 kommentarer:

  1. Nejmen, vad är det som händer?! Vet ju att F var sjuk men är detta självvalt?
    Ta hand om dig!
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Ja, du har verkligen ett yrke som ger tvära kast i livets cirkel....
    Tragiskt när en människa ser det som enda utväg..
    kram...

    SvaraRadera