Sidor

måndag 15 september 2014

Tacksam










Ja, jag menar att även om jag denna dag gråtit för att jag lever i ett land där så många väljande människor valt hat. För det är så det känns, fast jag förstår att man nog troligen inte valt SD för att man hatar eller är självskriven rasist.
Så är jag tacksam.
Tacksam för jag tror att det alltid finns ett ljus i mörkret!
Jag tror dessutom på kärleken och att kärleken en dag kommer att segra.

Tacksam för att solen idag lyst från klarblå himmel, tror att vi alla i Sverige behövde det oavsett vad vi valt och inte valt.

Tacksam över att jag bokade in massage till mig idag. Min rygg fick en hel timmes omhändertagande! Vissa knutar hade jag full koll på andra inte. Tyvärr bor massören i Vansbro :-( Gillade verkligen henne. Vet att klassisk massage är klassisk massage, men handlaget är olika. Hon har en syster här så nästa gång hon kommer och tar med sig bänken skall jag försöka paxa en tid igen!






Glöm inte att rikta blicken mot ljuset och sträva ditåt!

Kram


1 kommentar:

  1. Jag riktar min blick allt jag kan mot ljuset... Alltid!! Hoppas du mår väl? Skickar många kramar!

    SvaraRadera