Sidor

fredag 24 oktober 2014

TGIF

Det var visst inte så otroligt längesedan jag var helt ledig och hemma en helg, sex veckor.
Men jag har jobbat mer än jag brukar, gått in egentliga lediga dagar och jobbat, både helg och vardag.
Därav sa jag skarpt NEJ igår när jag fick frågan vad jag gör första december. Mitt nej följdes av ett jag r ledig.
 Kommer troligen se ut såhär i helgen då vi skall få vårt hus fotograferat på tisdag. Det är INTE klart för hemnet än!!
 
 Missförstå mig rätt men denna utstyrsel vore lite roligare än ett par slitna jeans och en sliten T-shirt.
Ja om nu min man var hemma vill säga, han jobbar. Fast i och med att han jobbar så kan jag röja runt som jag vill.
En äppelpaj skall hinnas med att göras också!
 
Och jag hoppas träffa i alla fall delar av familjen Ö!
 
Ha en rikgtigt bra helg nu! Det skall jag.
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar