Sidor

tisdag 4 november 2014

Instagram och svenska kyrkan

Jag vet att jag verkar försvunnit härifrån och att jag inte publicerat vad jag borde. 
Men det får alla stå ut med. 

Nu har jag en fråga. Som ni självklart kan strunta i att besvara. 

Jag skall få möjligheten att under en vecka ta hand om svenska kyrkans instagramkonto. 

Alltså det officiella instagramkontot för den tidigare statskyrkan i Sverige. 

Min fråga/mina frågor lyder: vad skulle locka dig att följa det kontot? - alltså ett foto av detta skulle locka mig...

Vad är du nyfiken på?

Ska jag koncentrera mig på vardagliga ting, eller tänka till. 
En hade exempelvis en film varje kväll där vederbörande tände ett ljus och sjöng en psalmvers om jag minns rätt. 

Snälla hjälp mig. Väntat länge på att få representera svenska kyrkan på instagram så jag vill göra ett bra arbete. 

Tack på förhand. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar