Sidor

tisdag 9 juni 2015

Kanske tillbaka eller bara en tillbaka blick...

Hej,

Vet inte om någon alls tittar in någonsin för att se om jag skrivit något. Har väl aldrig varit en hejare på detta med blogg.

Har i och för sig mest skrivit för min egen skull, samtidigt som jag mest gett av den där polerade ytan ni vet, "Facebook"- sidan av mig. Alltid lyckad, glad och med ett välstädat hem där enbart lyxig näringsriktig mat lagas och så vidare...

Har aldrig riktigt hittat min ton, eller min grej gällande bloggandet.
Har inte haft någon specifik hobby i alla fall inte som jag hunnit ägna någon tid till. Jag har inte mycket ork när jag är ledig annat än till det som måste göras i hemmet och kanske hinna umgås med någon.

Men kanske är det så att jag hittat lite lust igen, om nu appen i vilken jag skriver detta vill samarbeta så jag kan lägga in bilder...

Jag var nu på väg och skriva upp vad som hänt sedan sist men vet ni det struntar jag i.

Kan bara konstatera att jag nog har lite lust till detta igen. Men också att det troligen alltid kommer vara en halvtråkig dagboksblogg.



Kram

1 kommentar: