Sidor

söndag 12 juli 2015

Andra anhalt på vår resa

Igår anlände vi Stockholm resan hit gick bra och sista biten hade vi trevligt sällskap av syster med man. 
Detta är utsikten från rummet vi sover i, träden är de som står i allén utanför. 
Gillar att inte behöva ha så bråttom utan att kunna njuta lite av att vara i Stockholm bara strosa lite. 
Vi hoppas få med "mormor" ut lite nu när det inte är så varmt. 
Visst har vi lite vi vill göra men vi vill ju samtidigt umgås då vi ses så sällan. 
Kanske kan vi få med henne både på en fika och restaurang besök. 

Vet ni min hosta börjar ge med sig! Väldigt bra av flera anledningar. Dels för att det räcker att ha hostat i en dryg vecka, bröstkorgen tar stryk vill jag lova. 
Sedan så kan jag inte ta vägen någonstans här då lägenheten är liten. 
Hostade några små host igår innan jag domnade det var allt. Äntligen!

Idag eller imorgon kanske jag träffar en person jag aldrig träffat, ska bli roligt. Ni ska få rapport. 
Om jag skulle försöka sova lite till eller i alla fall slumra lite. Klockan är ju inte ens sex på morgonen. 
Köpte sovmask igår men nja kanske vänjer mig eller inte...

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar