Sidor

fredag 3 juli 2015

Dålig kombination av födelsedag och feber

Ja igår kände jag mig lite seg, hade lite ont i halsen men ju längre dagen gick ju mer ont i kroppen fick jag och så slog febern till.
Och jag blir riktigt dålig vid feber när den "bryter ut" jag får värk i alla leder och muskelkramper.
Dessa kramper som är svåra att förklara gör det väldigt svårt att somna, ja att alls slappna av.
Men jag lyckades tillslut med hjälp av bra tabletter att somna och har sovit skapligt inatt. Visste jag inte att jag haft dessa kramper vid feber nästan ända sedan jag var liten skulle jag bli riktigt rädd, tyvärr har det blivit värre så jag får kanske höra med  doktorn om hen har tips på vad jag kan göra.

Lite komiskt var det att se nyheterna på morgonen och hon talar om den första tropiska natten, kan ju säga att det gärna hade fått varit regn och tio plus inatt för min del.

Nåja födelsedag är det men god mat och tårta får det kanske bli en annan dag...

Var bara tvungen att få beklaga mig lite

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar