Sidor

fredag 10 juli 2015

Första anhalt


Bloggar via mobil så vi får se hur det går!
Om jag kan lösa fotofrågan...

Landat hos svärmor och förutom att vi på vissa plan är rysligt olika gillar jag min svärmor och hon mig. Haft tur. 

Vi befinner oss alltså i Hok. 
Fick födelsedagspresenter, dels en jättefin fågelmarkerna för småfåglar, ni ska få se den så fort jag kan. 
Och en Kärscher fönster/ångtvätt. Måste säga att jag fått fantastiska presenter i år, måste gjort något rätt. 

Här har vi bara slappat, spelat spel och tittat på film. 

Imorgon släktträff. 

Känns som om hostan är på väg bort!
Kan bero på hostmedicinen, hoppas det blir som förut när jag tagit den att hostan är borta efter tre dagar. 

Dags att sova!
Kram

Dålig bild men oj vad de blommar, blåste mkt idag innan vi åkte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar