Sidor

onsdag 8 juli 2015

Inget särskilt alls faktiskt

Idag har det varit en vanlig dag, men som tur är verkar det inte blivit någon allvarlig öroninflamation, så även ordet är det jag har känns det knappt.
Sov dessutom hela natten och i min säng, vilket bådar gott, lättare att bli frisk då.

Har inte gjort så mycket idag, försöker vila bort sjukan.

Börjat plocka fram lite saker till resan, det blir båda fest, stad och "på landet" vistelse så det behövs lite mjukisbyxor och en varm tröja, lite kjol och blus, sandaler och rejälare skor.

Har planerat att ha ett fint linne som jag fick av min syster med familj förra året, det är offwhite och jag har ingen vit bh som passar.

Eller nu har jag faktiskt efter att tillslut hittat en bra storlek på bh, jag gick upp i omkrets men ned i kupstorlek och vips plötsligt där satt den! Blev både en vit och en svart.
Kommer plåga mannen med att gå in i fler affärer nu när vi är iväg, kanske kan jag ha mer än en till två bh-ar samtidigt till hösten!
Hade full koll som mkt yngre, men för några år sedan när jag ökade mycket i omkrets hela jag har jag liksom förlorat kollen på rätt bh storlek.

Imorgon får det bli lite plock, lite packning och annat.

Kram

1 kommentar:

  1. Finns inget värre än att köpa bh, fullkomligt avskyr det..
    Varmt, trångt, bökigt o svårt att hitta rätt bland sjuttielva modeller o märken.
    Lättare förr när man kunde ta en i sammas storlek jämt o sen passade den...
    Ha en skön söndag !!

    SvaraRadera