Sidor

lördag 15 augusti 2015

Ny dag nya tag...

Vi gick upp innan solen idag för att ge oss ut med våra kameror. Dock är detta taget med mobilen.
Det finns en sjö inte så långt ifrån oss med stenar som sticker upp över vattenytan. Min man åker förbi där varje gång han åker till jobbet och jag har också sett hur vackert det är när det är dimma. Så nu har vi äntligen åkt dit och fotat.
Denna bild är dock tagen på en annan plats alldeles i utkanten av vår lilla stad.
Riktigt roligt och en vacker morgon.
 Så vi mötte den nya dagen idag bokstavligen.

Nya tag var det. Ja nu har jag anmält intresse till denna kickstart på vårt gym här i stan. Måste säga att de satsar stort på att vara ett bra gym för alla.
Så snälla håll tummarna!
En vän till mig har också anmält och det vore så roligt om vi kom med båda två. Vi är båda helt klart överviktiga, hon väger något mer än mig även om hon nu kämpat hårt ett tag.
Vore suveränt att få denna hjälp att komma igång och att nå målen.
Viktnedgång och graviditet.
Skulle tro att den motivering jag skrev kan ge mig en chans. Kommer jag med satsar jag ALLT.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar