Sidor

torsdag 22 oktober 2015

HIIT

Jag förstod att jag skulle klara det när ett varv gått.
När halva andra varvet gått och vår tränare skriker: nu joggar vi!
Blev jag mindre glad och klarade de sex sista stationerna på ren viljestyrka.

Med foten tejpad fixade jag att jogga alla varv utan att det kändes i foten som börjat ömma lätt. Så skönt, nu vågar jag börja jogga igen.

Nu drygt 30 minuter efter passet är jag som mest slut!

Där och då misstänker jag att endorfiner, adrenalin med mera är i farten. Nu i soffan undrar jag hur detta ska gå, jag ska jobba imorgon.

Förstår varför man behöver ladda med lite protein efter hård träning!

Ett ägg och en liten portion chiachokladpudding med halvfrysta blåbär fick det bli.

Chapuddingen med blåbär var bland det godaste jag ätit på läänge!

Jag är stolt och nöjd.

Kram på er!

1 kommentar:

  1. Hej vännen - du ÄR grymt duktig! Och SKA vara stolt!

    Kramar

    SvaraRadera