Sidor

tisdag 26 april 2016

Våren som kom av sig

Fick en ädelsyren när jag fyllde 30, förra året kom första blomklasen. I år många.

På många platser i Vimmerby finns fält av vitsippor.



Tja igår snöade det... Vi hade skönt väder i början av april, men nu är det kallt kallt kallt.
Trist men det är bara april så



Har börjat titta på Outlander, jag gillar kostymdrama, gillar Skottland och jag kan ju inte påstå att mannen här ovan gör det hela sämre...
Har faktiskt beställt första boken, för jag tänker att det är så lite som tas med ur böckerna i serien.

Alltid svårt att fota frisyrer själv. Men har ju hittat tillbaka till min frisör. Hon föreslår det jag gått och tänkt på. Har en brunsvart, en gråsvart och som ni kan se lite lite violetta slingor på denna sida. Övriga frisyren är kort.

Jag har en vår dipp.
Äter bra till 98%, tränar ok mycket.
Men när arbetet känns tungt tja då blir allt annat liksom lite tungt. Det är ju trots allt där man spenderar lite för mycket tid om ni frågar mig.
Men nu äntligen tror vi det är saker på G. Men det har vi trott förut.
Ja och så är det nog en liten vårdepp som ju inte är helt ovanligt.
Kram på er!
Ta till vara på livet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar