Sidor

fredag 22 juli 2016

Ullared och GeKås

Vår radhusstuga, vi hamnade i en ytterkant vilket var trevligt. Rent, rymligt, men lite kalt. Inte en Tygblommor eller tavla. Ett litet minus.
Ett stort för min del är att de var utan rullgardin!
Men absolut ok och en variant av boende jag kan återkomma till.
Det var väldigt skönt att ha en stuga att kunna slappa i och återkomma till.



Köpte lösgodis till mig för första gången på länge, de har äntligen kommit små påsar lite överallt och de stora är i te enorma heller. Bra tycker jag. Jag fyllde min påse och ändå blev det inte en hel massa godis, men känslan att fylla en påse infann sig liksom. Lyxigt på semestern.

Gång även från stugan till varuhuset 


De 
obligatoriska bilderna





Lite bildreportage allt som fick följa,ed hem.





En hel del presenter/julklappar,en också mycket hem. Hittade lite kläder faktiskt.



Nötter, chia, linfrön köpte jag på mig rejält till min granola.




Nå är det då värt attåka?! Jag tycker det av flera anledningar. Dels för att det finns så mycket olika under ett och samma tak.
Mycket av det jag köpte är för halva priset eller mer. Så som denna actionfigur, skulle kanske i te köpt den till priset som den kostar i andra affärer men nu absolut. Halva priset är den värd och kommer göra mottagaren riktigt glad.
Det är ingen större ide att köpa riktigt allt, men faktum är att det mesta är billigare. Sedan är det ju så att mycket av kläderna är billiga "icke märken" så jag kan inte kräva samma hållbarhet exempelvis.

Har detiövrigt bra på semestern, nu äntligen är detonerade bara mulet utan regn utan klarblå himmel. I och för sig skulle det behöva regna en natt. Men att som vi haft nästan igen,Umeå i en vecka men i get regn känns så irriterande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar