Sidor

torsdag 9 november 2017

Ett försiktigt jippie

Vilken känsla, sitter i soffan och har ätit en kvällssmörgås och unnar mig en öl. (Vill inte veta om det är bra eller inte med öl nu)

Mitt lilla jippie handlar om att hjärnan faktiskt inte går på högvarav, jag har inte tryck över bröstet, jag har fått ordning på det praktiska med jobbet (mobilen nu helt avstängd och jobbmailen inte kollad på flera timmar)

Just nu är det läge att vara glad för det lilla lilla.

Blir just nu lättirriterad, lättrörd (gråter för lite vad som), lätt till fniss.

Märkligt det där sista, jag har svårt att skratta/fnissa i vanliga fall kan rycka ngt är roligt men skrattet kommer inte liksom.
Idag har jag fnissat med min bästis åt FULA kläder och söta kläder och tja åt livet som är upp och ned just nu. Underbart med en vän som hon, fast detta hade vi inte behövt dela. Men oj så tacksam jag är.

Tacksam över alla de människor som hört av sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar