Sidor

torsdag 9 november 2017

Pyjamas mode

Ja helst skulle jag dra ned alla rullgardiner, dra för andra gardiner och gå runt i min löjligt sköna klänningslånga luvtröja.
Särskilt idag då jag tydligen har yrsel. Var så glad att jag inte varit yr nu sedan i helgen...

Men har faktiskt varit ute och gått med H, vi passade på att gå några ärenden också.

Idag var jag åter uppe innan det riktigt grytt, suck, i och för sig mysigt med levande ljus i mörkret men.

Väntar också svar från min chef, som inte riktigt verkar fatta att jag kan vara lite svår att nå. Det vill säga jag sitter inte och vaktar arbetstelefonen när jag är sjukskriven.
Kollar min mail gör jag, alldeles för ofta, fast jag är sjukskriven. Hade hoppats "få klart allt praktiskt" kring detta så att jag kan stänga av min mobil och minimera mailkollandet till kanske en gång i veckan.

Får ta och skriva om mina snedvridna krav på mig själv gällande E-post och min irritation på andra för att de dröjer med svar. Ibland flera timmar ja upp till några dagar efter de fått mitt mail...

Nu lite lunch och sedan vila framför en film tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar