Sidor

tisdag 19 december 2017

NU KÖR VI!!


Men DU inte ända in i kaklet.
Ingen tjänar på att du utmattad gråter en skvätt när klockan närmar sig midnatt och du bara ska....lite till.
Fundera vilket julgodis, vilken kaka är ett måste i jul och välj att göra just de.
Vet knappt om jag har några måsten, jo egentligen vet jag många kakor jag skulle vilja baka till jul och någon jul framöver skall jag ha choklad och nötmaränger såå goda, pepparkakor, chokladblommor penslade och doppade i hackade nötter och pärlsocker, formar, ja och några till...
Självklart mjuk pepparkaka och saffransbröd, saffransbröd har jag!
Ja just det formar...har ju ärvt formar hm. Att äta formar doppade i mjölk eller kall oboy mmm
Tänkte baka kakor ikväll och det gjorde jag men...


Kanske borde anat att det inte skulle bli kakor när degen såg ut såhär...

Några dagar kvar nu bara innan julhelgen är här. Jag försöker allt jag kan att inte irra iväg och göra allt jag vill göra, det slutar bara i tårar och utmattning.
Idag har jag varit på samtal vilket är utmanande och sedan storhandlat, så skönt att ha det gjort, saknas lite men.

Nu kommer en jullåt som gör mig glad så varsågoda

Fairytale of New York

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar