Sidor

söndag 8 april 2018

Spa på Hooks herrgård

I julklapp fick jag presentkort på dagspa.
Hann inte åka innan jag började arbeta 25% men så närmade sig påsken och jag insåg att jag har en hel del sparade semesterdagar. Så jag tog semester veckan innan påsk och bokade på tisdagen in mig på spa.

Här hade snön börjat smälta och vi kunde ändå förarna att våren kanske skulle komma igång.
Under min elva mil resa den förmiddagen reste jag från det till tio cm nysnö.
Det snöade sedan under dagen också.
Vilket inte gjorde något för det var fantastiskt att ligga i den varma utspolande och känna snöflingor landa på näsan.

Jag njöt denna dag kan jag lova och kommer åka tillbaka flera gånger. Då ska jag nog boka någon behandling också.

Avslutade den utflykten hos svärmor med samtal och fika.


Började med en bra frukost.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar